JULEFRID

0kommentarer

 
 
 
 
Hallå på nattkvisten!
Här har ni nattugglan. Jobbat ett par nätter under julhelgen därav min sena dygnsrytm. Förutom jobb har vi haft en skapligt fridfull jul. Trots att vi inte firade julen hemma hos oss blev det ändock en hel del pyssel. Det har gått för runt kan man säga.
Jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen. Det går i skov lixom. Kanske dyker upp några smarriga funderingar kring mat & bak nu när nyåret närmar sig.
 
I kväll har jag installerat vår AppleTV & streamat film från datorn på övervåningen ner till tvn på nedre våningen. Helt otroligt vad bra det fungerar. Å jag som är ett litet teknikfreak innerst inne bara jublar av lycka.
 
God fortsättning på julen & var rädd om dina närmaste!
 
Kram Marléne
 
 
 
 
 
 
 
 
        
Älsklingens julklappar blev foton på Morris, Hedwig & Sebastian.
Så fina & det är min syster som är fotografen.
 
 
      
Paket är spännande även om man bara är 5 månader...
 
 
Mamma
 
 
 
       
    Kikar på Kalle
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej