FEBER & ELÄNDE

2kommentarer

 
 
Jaha, då var det min tur då. Att få influensan.
Kände mig väldigt kulen i måndags morse när jag gick till jobbet. Framåt lunch hade jag jätteont i kropp & huvud. Det var bara att åka hem & bädda ner sig. Haft rejäla febertoppar titt som tätt sedan dess. Så Alvedon & vatten är mina bästa vänner just nu. Orkar knappt gå upp för trappen här hemma. Å inte blev det någon semla heller. Etc.. Tycker lite synd om mig själv faktiskt.
 
Tur för mig att jag har en sådan fin man som fixar & trixar här hemma ❤
Jag är lyckligt lottad & det är bara att rida ut stormen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Lena

13 Feb 2013 20:06

Åh kry på dig massor!
Kram lena

Svar: Tack Lena!Kram
Marlénes godbitar!

Jan Nordh

13 Feb 2013 20:18

Jag känner igen det elände
Krya på dig

Svar: Tack! Ja det tär på krafterna...
Marlénes godbitar!

Kommentera

Publiceras ej