DAVINES - I´M IN LOVE

0kommentarer

 

 

 

 

 

 

 

Måste bara dela med mig av de bästa hårprodukterna ever!

Det italienska märket Davines.

Otroligt bra produkter med fräscha, natrurliga dofter.

Gör underverk med mitt trasselhår.

Nu när jag har slingor kan jag variera nyansen på dessa genom inpackningar med olika färgpigment såsom koppar, guld, choklad, tobac etc.

 

 

 

 

 

 

 

 

En annan favorit som jag inte kan leva utan är håroljan OI/OIL. Har i den i nytvättat hår, när det är sprött efter hårborstning & innan jag går & lägger mig. Den är dessutom ett skydd vid styling.

Å doften sen! - Ljuvlig!

 

 

 

 

 

Davines SpA grundades av familjen Bolatti i Italien & har sedan 1983 producerat & marknadsfört hårvårdsprodukter för frisörer & deras kunder. Davines startade som ett forskningslaboratorium för högkvalitativa hår- & skönhetsprodukter till företag världen över.

 

Efter decennium av expertis så grundades den egna linjen Davines som idag är ett av Europas snabbast växande varumärken & finns representerade i 65 länder. Davines har kontor i New York, London, Paris & Hong Kong med huvudkontor i Parma.

 

Kvalitet för Davines betyder att kunna skapa de bästa produkterna med stor omtanke & respekt för miljö och människa.

För att detta ska vara möjligt används en hög nivå av naturliga ingredienser vetenskapligt framtagna för att garantera en autentisk & nyskapande känsla.

En stor del av ingredienserna i Davines produkter är plockade från trädgården runt Medelhavet & utstrålar ren fräschhet. Produkterna innehåller bland annat ruccola, morötter, valnötter, tomater, grapefrukt, oliver & kastanjer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej