VÄLKOMMEN SKÖNA LEDIGA LÖRDAG

1kommentarer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så underbart med ledig helg!

Sovit länge, nygräddat bröd till frullen, prommis med Morris & mannen, träning & till kvällen blir det middag på stan. Vi har ett presentkort på Fragolino som vi tänkte utnyttja. Passar bra nu så här efter alla veterinärvårdsutgifter & den väntande stora utgiften efter den "lilla" fadäsen då maken tankade dieselbilen med bensin. Det kanske jag inte hade berättat!? Jo då, han gjorde det! Han har tjatat & påmint mig om detta otaliga gånger sedan vi skaffade bilen.

"-Du får inte glömma att det är en diesel när du ska tanka!!!"

Tänk om det var jag som hade gjort det! Då hade jag fått höra det tills öronen trillat av…. :-)

 

I dag förbereder jag ett äppel- & russinbröd som får stå & lura i kylen tills i morgon. Återkommer om detta.

 

Trevlig helg på er!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentarer

Lena

05 May 2012 13:13

Jag tror aldrig du skulle gjort det :)

ha en skön helg. kram Lena

Kommentera

Publiceras ej