GOLFVINST

1kommentarer

 

 

 

 

 

Vinnare?!

 

 

 

Förra vecka blev det en helkväll med vännerna Esa & Sari.

Männen spelar en intern golfturnering varje år. Den som förlorar säsongen bjuder vinnaren med respektive på restaurang. Mycket trevligt tycker Sari & jag :-)

 

Förra säsongen vann min kära så i onsdags blev vi bjudna på en helkväll.

Blev hämtade i taxi ner till stan för att där starta kvällen med ett glas bubbel. Sedan blev det bowling på Strike. Jag var väl lite tveksam först för min rygg är inte av bästa kvalitet. Det gick bra trots allt.

Därefter blev det en drink på Cirkus medan vi inväntade bord på Frank, min favoritrestaurang! Tjoho! I love it!

Brakmiddag med massa härliga smakkombinationer & dryck därtill. Efter det var vi ganska trötta men tog en liten sväng in på Cirkus igen innan taxin tog oss hem.

 

Otroligt trevlig kväll!

Gör gärna om det…

Tack Esa & Sari!

 

 

 

Laddade för bowling...

 

 

 

 

 

 

Två glada om än suddiga golfspelare. En förlorare & en vinnare. Å andra sidan är vi vinnare allihopa med tanke på en sådan trevlig kväll...

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentarer

Esa Graan

24 May 2012 19:44

Gratttis!

Bra spelat av gubben din. Visst var det trevligt Det måste det ha varit efter sammanställningen av kvällens kalasande. Det är ni världa!



Kramar EG

Kommentera

Publiceras ej