FÖRSÄLJNINGEN

2kommentarer

 
 
 
Tänk vad skoj jag hade det härom kvällen då jag öppnade mitt "hembageri" en liten stund. Hade bakat massor, förvarnat om eventuellt öppethållande på min Facebooksida samt hört av mig till de som bett om att få köpa bröd. När jag hade gräddat tillräckligt med bröd la jag ut ett evanemang om bageriets öppethållande på Facebook. 10 minuter senare ringde det på dörren. Allt bröd var slutsålt på 1 timme!
Gud vad skoj det här var! Det måste göras om...
För pengarna köpte jag en säck mjöl på 30 kg :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

På vår Udde

25 Aug 2012 00:16

Nästa gång kommer jag! Kan du "flagga" för det några dagar innan så man hinner på´t även om man inte läser sin fb varje dag? Kram kram

Svar: Ska försöka! Det hänger lite på surdegarnas dagsform :-)
Marlénes godbitar!

YVE

25 Aug 2012 07:02

Så tungt det måste ha varit att bära hem ha de bra vi synes

Svar: Nej då! Inget tungt alls. Jag har ju bärhjälp ;-)
Marlénes godbitar!

Kommentera

Publiceras ej